corass

Użytkownicy
  • Zawartość

    479
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

-1 Poor

O corass

  • Ranga
    Stały użytkownik

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.85sunrise.com

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia
  1. Ja dodam, że o ile robiąc upgrade to cena nie boli tak strasznie o tyle właśnie, sama polityka wymusza coś innego. Mianowicie, masz gear pod cs6 który jest jako tako, bez szału. Wchodzi cs7, który już ma wymagania pociągające w najlepszym wypadku zmianę proca (na szybszego), w najgorszym zmianę płyty, czyli nowy proc, ramy i pewnie grafika (w końcu postęp technologiczny...). Tym sposobem przy upgrade softu mamy upgrade harda... Idąc dalej nie wiem czy np jest opcja zostanie przy cs6 mimo wypuszczenia cs7 (ja mam standardową/tradycyjną licencje). A jeżeli tak, to dalej musisz płacić za użytkowanie softu, co przy prostej kalkulacji wychodzi Ciebie np 2 licencja pudełkowa/elektroniczna (nie w chmurze). Więc jeżeli stać Ciebie na subskrypcje w CC i upgrade gearu to super - czytaj w Polsce nie każdego na to stać, kto pracuje sam lub ma mikro firemkę. A idąc dalej, będąc podwykonawcą będziesz i tak zmuszony żeby zrobić upgrade obu rzeczy, żeby mieć na chleb i spłatę licencji. Wg mnie, powinien być nadal wybór między chmurą a zwykła dożywotnią licencją.
  2. w1:10 zapomnieli dorobic cien bohatera na ulicy:))
  3. W AE masz Synapsis Aparture - program do gradingu, tam jest (nie pamiętam w którym panelu) opcja na samplowanie i matchowanie kolorów między scenami. A jak tego nie ogarniesz to color balance, curves, hue/saturation twoimi nowymi kolegami.
  4. e tam, na ipadzie sie przeliczy:P
  5. wow, na poczatku pomyślałem - 'no ej koleś pobiegał sobie ze steadycamem phi' no ale potem zobaczyłem, że to jest poskładane - zdradziło to ze za oknem nie zmienia nic pomimo ruchu kamery. NAJS!
  6. DCP

    Pytanie czy ma być szyfrowany i jaki profil kolorów...
  7. musisz właczyć multiplixera na mpeg2, to jest w 1 zakładce po prawej w opcjach kodeka przed renderingiem
  8. Elo dzieciaki, czy ktoś wie jakim softem mogę zrobić z automatu taką czynność: mam plik powiedzmy 30 minutowy w który co jakiś czas (różna częstotliwość i długość) powijają się czarne ramki (podobnie jak materiał przygotowany do emisji, by macierz z automatu wrzucała odpowiedni content przy black frame). Czy jest jakiś sposób by z automatu wyciąć czarne ramki i każdy z klipów z obrazem który powstał w wyniku wycinania czarnych ramek został jakoś wyeksportowany?))) Będę wdzięczny:))
  9. i7 3770, 32gb ramu, płyta która to obsłuży, graficzna zgodna z unlockiem http://www.studio1productions.com/Artic ... ereCS5.htm, 1 dysk na system, 2 dyski 2-3tb, 2 monitory np dell (z matrycą IPS)
  10. nice, sharpening na tracking-lines ciut za duży IMO. well done:)
  11. sprawdziłem oba skrypty oczywiście przed zadaniem powyższego pytania:) 2gi nie chce mi zadziałać za bardzo - właściwie to w ogóle, pierwszego obejrzałem pobierzenie tutorial i tez nic dla mnie, znalazłem skrypt http://www.fxfx.org/index.php/2011/03/2 ... r-effects/, który działa, ale dalej to nie jest automat. Muszę przy każdej zmianie położenia powtarzać proces tworzenia maski. Gdy ma się tych nulli trochę wiecej to zaczyna być kłopot:) Dalej czekam na kogoś z większą wiedzą praktyczną co by miał w posiadaniu taki skrypt/expressiona:)
  12. na pewno sie da tak zrobić, ale z expressionów to jestem noga. trzeba wziasc vertexa[1] maski podpiac ja pod nulla, potem vertex[2] maski podpiac ja pod nulla - tak mi sie wydaje. maska rozciagnieta miedzy 2 punktami ma pozycje poczatku z pierwszego nulla, konca z drugiego i chulać powinno. Ale jak to napisać?
  13. Elo, mam 2 nulle pomiędzy którymi chciałbym rozciągnąć maskę, jakiś pomysł na expressiona? mam skrypty i reczne sposoby na rozwiązanie tego problemu ale są one mało elastyczne przy ew. modyfikacjach ponieważ tworzą one klatki a mi zależy na expression. będę wdzięczny za helpa:)
  14. Może ktoś będzie zainteresowany: http://allegro.pl/show_item.php?item=2105708328