Pieczony

Użytkownicy
  • Zawartość

    182
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Pieczony

  • Ranga
    Bywalec

Profile Information

  • Lokalizacja
    Oświęcim
  1. 10/10 W ogóle Vangelis rządzi :
  2. Jakbyś chciał to zrobić mega mega, to: http://www.computerarts.co.uk/tutorials ... e_a_splash albo http://www.realflow.com/img/training/tu ... ncec4d.doc a przy okazji obczaj resztę: http://www.realflow.com/te_resources.htm nie chcąc bawić się w 3D, tylko w aftera, to jest do tego plugin, a tutorial do chlapania jest tutaj http://library.creativecow.net/articles ... ustics.php jednak to nigdy nie będzie wyglądało, jak z linków powyżej.
  3. o kurza twarz, ładne Docelowo to ma być filmem, czy animacją poklatkową? Bo płynności filmu to raczej nie uzyskasz w ten sposób...
  4. Jest to tekstura, lub część tekstury odpowiednio zmodyfikowana i wrzucona na film z jakimś mieszaniem - overlay etc.
  5. Zmniejszenie liczby klatek to drugi najlepszy sposób, ale - do jego wykonania potrzebny jest film. Animację poklatkową wykonuje się mając zdjęcia. Dobrze będzie jak koleżanka się pochwali co robi - a nuż widelec da się prościej
  6. Nie wiem jak to robi premiere, bo dla mnie jest on tą warstwą torfu pod bagienną wersją mułu poniżej dna, ale w afterze robi się to na przykład przez wybranie: File -> Import i importujemy wszystkie zdjęcia do projektu. Następnie wybieramy wszystkie zdjęcia i przeciągamy je na mały przycisk w kształcie kawałka taśmy filmowej. W otwartym oknie: W pierwszym miejscu wybieramy single composition, poniżej określamy wymiary którego obrazka ma przyjąć kompozycja (zakładamy domyślnie, że wszystkie zdjęcia mają ten sam rozmiar), Still Duration określa jak długo ma być wyświetlany jeden obrazek. Ptaszek przy sequence layers powoduje gotowe ustawienie sekwencji. W części overlap można ustawić przejście pomiędzy obrazkami długość trwania i rodzaj przejścia. Oto i jeden ze sposobów
  7. Jesteś zielony z wyrażeń, ale qmasz czaczę, więc - musisz kliknąć z wciśniętym altem na stoper przy wartości amount blura. W pokazanym polu tekstowym wpisujemy wyrażenie. Ostatnia obliczona wartość (czyli w przypadku kodu powyżej - length) zostanie przekazana do wielkości blurowania. Jeśli nigdy niczego nie programowałeś, to może łatwiej będzie zacząć od jakichś podstawowych kursów C++? Odnosząc się jeszcze do kodu Valoosa: tworzysz dwie zmienne point1 i point2. Każdej z nich przypisujesz odpowiednie pozycje w przestrzeni, a następnie obliczasz odległość między nimi. Następnie musisz tą odległość podzielić/pomnożyć/odjąć/dodać, tak by efekt Cię zadowalał. Koniec
  8. Dla podpowiedzi dodam matematyczną interpretację blurra od odległości kamery: należy uzależnić wielkość blurowania od odległości między dwoma punktami w przestrzeni - position kamery i position blurowanego obiektu, a następnie dostosować tak jak nam odpowiada Pochwal się kodem.
  9. Robisz tak. Masz sobie lufę pistoletu. W momencie wytrzału ustawiasz ogień, światła, etc tak żeby strzelił sobie jeden raz, poprawnie, tak jak chcesz. Następnie kopiujesz wszystkie warstwy użyte do wybuchu i ustawiasz je w miejscu/czasie drugiego wystrzału. Operację powtarzasz tyle razy ile chcesz mieć wystrzałów. Prościej się chyba nie da...
  10. Obczaj jakiś mikrofon i sam spróbuj tak powiedzieć. Nie ma takich syntezatorów. Kwestie nagrywa się w bankach głosów i czasem jest to nawet bardzo droga zabawa.
  11. Hmm, mi obsługuje Co nie zmienia faktu, że wstawiając wavy wychodzi się tylko na plus, skracając czas renderingu.
  12. Jeżeli masz czas to obczajaj, nauczysz się dużo
  13. U mnie całe wsie przerzucały się na linuksy. Swoją drogą można nieźle zwiększyć udziały w rynku takim sposobem
  14. Render potrwa dłużej niż wstawienie gotowego futejdżu
  15. Niech pierwsza kamera porusza się cały czas za parentem. Zduplikują ją jako drugą i ustawiasz na timelinie nad pierwszą i ustawiasz jej początek i koniec w czasie tam gdzie ma się pokazać. Przenieś się do czasu w którym obraz pokazuje druga kamera i odparentuj ją. Oczywiście daj jej keyframesy na position rotation orientation etc. Potem zmieniasz co chcesz i gitara.