ApaczoS

Moderatorzy
  • Zawartość

    1357
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

-1 Poor

1 obserwujący

O ApaczoS

  • Ranga
    Profesjonalista
  • Urodziny 30.03.1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.apaczos.com/
  • Skype
    wolny

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Profil Facebook
    www.facebook.com/ApaczoS
  1. To zamknij layer w precompie
  2. Zaznacz przycięty layer i klikaj kolejno: I, B, O, N. Potem prawym na pasek work area i "trim comp to work area". Łatwiej zapamiętać tak: In, Begin, Out, eNd
  3. Do bardziej skomplikowanych rzeczy lepsza będzie Mocha Pro:
  4. Bo nie szukałeś 2sekundy: https://helpx.adobe.com/after-effects/using/effect-list.html
  5. Zacząłeś trochę, że tak powiem, od dupy strony Kolejność działań powinna wyglądać mniej więcej tak: 1. Trackujesz dziurę planar trackerem jakim jest Mocha. Wersja podstawowa wbudowana w AE. Zaznaczasz layer(musi być w sekwencji obrazków jpeg, png, tif)>Animation>track in Mocha AE. Prosta sprawa, tutków pełno na YT. Może być trochę nerwówki bo są elementy nachodzące w postaci zięcia ale da radę 2. Mając już nulla z trackiem podpinasz pod niego teksturę ściany i dopasowujesz ją do ściany na filmie. Podobnych tekstur szukaj na http://www.cgtextures.com/ W kategorii grunge widziałem w zasadzie identyczną co owa ściana. 3. Robisz roto elementów które nachodzą na nieszczęsną dziurę, po czym tenże layer dajesz nad teksturę. Jeśli natomiast dziury nie chcesz zasłaniać w całości, sprawa jest jeszcze prostsza. Trackujesz puszkę, ten tracker w ae się nada, choć to zależy od ruchu kamery, podczepiasz track pod nulla. Bierzesz sobie wcześniej przygotowany obrazek z kwiatkami, misiami czy ptaszkami, pozycjonujesz na puszce, linkujesz obrazek pod wcześniejszego nulla i gotowe. Oczywiście tutaj też elementy nachodzące dajesz powyżej wstawionego obrazka. Pozdrawiam
  6. After nie łyka AC3. Przekonwertuj sam dźwięk do mp3 w Audition (lub innym) i po problemie.
  7. Przytrzymaj Ctrl+Alt+Shift podczas odpalania aftera. Potwierdź reset ustawień. To wszystko. Edit: Jak już odpalisz aftera to zrób mu update.
  8. Adjustment layer albo zanimuj sobie parametr Amount.
  9. [sPOJLER] Czy tylko ja miałem wrażenie, że po wyłączeniu walkmana coś się wydarzy? No i trochę szkoda, że się nie wydarzyło.[sPOJLER] Z rażących błędów: - gazeta, którą bohater znajduje a raczej jej fragment, jest zbyt czysta, nienaruszona - próba otwarcia drzwi zamkniętych na kłódkę, gdzie kłódkę widać wyraźnie. - świeczki, zupełnie nie potrzebne. Jeśli chcieliście je zastosować, poczekałbym, aż się ściemni i dopiero "strzelił" te sceny. - otwieranie puszki z zawleczką za pomocą otwieracza. - mierzenie poziomu napromieniowania za pomocą miernika napięcia Wiem, że taki prawdziwy miernik nie jest tani ale wystarczyło trochę przerobić podobną obudowę z nawet jakiejś zabawki. O pierwszej scenie nie wspominam bo doskonale o tym wiecie. Tylko co Was podkusiło, żeby to tak zostawić? Ogólnie bardzo fajnie. Może trochę stracony potencjał bo lokacje wybraliście świetne. Bardzo podoba mi się grading i główny bohater zachowuje się całkiem naturalnie. Nie ma tego "drewna", które jest częste przy takich produkcjach. Przy bardziej przemyślanym scenariuszu byłoby naprawdę wyśmienicie, niemniej jednak, bardzo dobra robota!
  10. Pewnie tło masz zmienione.
  11. http://pl.wikipedia.org/wiki/Windows_Metafile
  12. Przerażające
  13. Musisz zmienić silnik na Raytraced-3D(tylko CS6). Ctrl+K>Advanced>Renderer Oczywiście dodatkowo napis musi być jako warstwa 3d.
  14. Composition>Save frame as. Resztę ustawiasz jak chcesz.