alex

Użytkownicy
  • Zawartość

    477
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

16 Good

O alex

  • Ranga
    Stały użytkownik
  • Urodziny 30.06.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.motionpixel.pl

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowy Sącz
  • Zainteresowania
    Motion Graphics / Compositing / VFX
  1. Render w Pain Production Nie widzę tu rotoskopi hehe
  2. Hejka, z tej strony Alex po długiej nieobecności na forum. Chciałem się podzielić z wam zbiorem prac oraz wysłuchać opinii i komentarzy Pozdrawiam
  3. Obniżka ceny do 1080 zł... taniej nie będzie http://allegro.pl/asus-geforce-gtx-670-2048mb-ddr5-256bit-dvi-hdmi-i3365617441.html
  4. Do sprzedania karta graficzna Asus GTX 670 2048MB. After Effects, Premiere Pro, Cinema 4d chodzą na niej obłędnie z pełnym komfortem pracy... no oczywiście jeśli nie ma wąskiego gardła w innych komponentach Więcej informacji tu: http://allegro.pl/asus-geforce-gtx-670-2048mb-ddr5-256bit-dvi-hdmi-i3353353663.html
  5. Sądząc po zadanym pytaniu wnioskuje że używasz AE w wersji CS5 bądź niższej, więc jeśli chcesz w pełni wykorzystać moc swojej karty graficznej przesiądź się na CS6. Co do twoich pytań to odpowiem krótko: CPU liczy większość efektów, a GPU grafikę 3d oraz kilka pluginów pod niego napisanych w tym korekcja kolorów. Przykładowo GPU nie policzy Ci motion-blura, cząsteczek itp. a z CPU będzie skomlał na obliczeniach świateł, cieni i obiektów trójwymiarowych. Więc dobry procesor oraz w miarę przyzwoita karta graficzna to podstawa komfortowej pracy w AE... nie będe wchodził nawet w tematy dysków, pamięci, optymalizacji itp. Reasumując do AE tylko nVidia, nVidia, nVidia oraz Intel, Intel, Intel... lepszej konfiguracji nie ma i nie będzie!
  6. Przyzwoicie oraz solidnie zrobiony projekt, moje gratulacje
  7. grubych dolarów albo ciężkich złotówek
  8. To się nazywa Aberracja Chromatyczna
  9. Particular i system Bounce
  10. Koza rozwala system... genialny projekt
  11. Jakbyś miał trochę obczajone to byś wiedział jak wykonać taką animacje.
  12. To: http://www.revisionfx.com/products/rsmb/ albo to: http://www.thefoundry.co.uk/products/kronos/ i do tego może dojść jeszcze rotoskopia.
  13. Musisz pokombinować z krzywymi tak aby obiekt stopniowo nabierał prędkości bądź odwrotnie, użyj do tego Graph Editora.
  14. Wszystko co robisz w samym projekcie AE jest bezstratne... stratę otrzymujesz tylko podczas renderu jednakże nie zawsze bo to zależy też od kodeka jaki używasz.
  15. Animacja rotacji 3d ze zmienionym Anchor Point'em, gdzieś na aescripts był dodatek do bujania warstw ale nie pamiętam dokładnie jego nazwy.