waflencjo

Użytkownicy
  • Zawartość

    39
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O waflencjo

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. No super ten Blackmagic. Dobrze rozczajam że mógłbym do niego podpiąć obiektywy z canona też? Tyle że trochę nie o to mi chodziło, bo nadal mam puszkę wielkości lustrzanki z niemałym szkłem z przodu, słabym trzymaniem w ręce. A mi bardziej chodziło o coś poręcznego ze stabilizacją i możliwością wygodnego kręcenia z ręki. Nie chce do tego używać statywów, sliderów i tym podobnych wynalazków. Zależy mi żeby to było poręczne i produkowało w miarę przyzwoitej jakości materiał.
  2. Witajcie Zaczynam poszukiwania sprzętu typowo do filmowania. Założyłem że chce wydać w granicach do 5 tyś na jakąś w miarę nowoczesna kamerę, sprzęt w zasadzie do użytku domowego i nauki, może coś tam w czasie późniejszym się wykluje. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z kamerami totalnie nie wiem od czego zacząć poszukiwania. Zależy mi na jakości obrazu przy słabym oświetleniu. Da się znaleźć coś w tej cenie co robi powyżej np 100 fps? Rozdzielczość w tym przypadku ceny to raczej tylko do FullHD? Ktoś jakieś modele może polecić? Pozdrawiam
  3. Tekst też powinien mieć Cast Shadows. Albo może masz pogląd Fast Draw włączony ?
  4. Aaaa.. ja animowałem Z Offset, nie position. A z position też chodzi. Od sterowników na pewno to nie zależy. A raczej od ekspeszyna - time*("slider control") nic ci nie zrobi... musisz zanimować tego slidera to raz. Dwa jak już go animujesz to po co time ? Zrób tak:
  5. Ale jaki parametr Z ? Animuj po offsecie Z. Powinno działać bez problemu: http://www.youtube.com/watch?v=9c7nbHWCaqE&feature=youtu.be
  6. poszukaj jakiegoś film burna, jest tego od groma, albo stwórz coś swojego na zasadzie nagrzmocenia blura, shine i innych
  7. popatrz na text bounce we wbudowanych presetach, albo wpisz w google after effects text bounce i masz od groma gotowców.
  8. yyy.... przecież to banalnie proste... Zrób sobie jakąś kompozycję rozwaloną na szerokość na ileśset tam tysięcy pixeli, powtykaj tam animacje na szerokości z ramkami, a później właduj to do kompozycji o standardowym wymiarze i animuj animuj animuj...
  9. Najpierw narysować path hehe.. Czyli narysuj po prostu maskę w kształcie okręgu, będziesz miał ją do wyboru w path.
  10. Robisz solida, robisz na nim maskę w kształcie kółka, zarzucasz na solida efekt Audio Spectrum i jako path dajesz tą maske. I pogrzeb sobie w ustawieniach tego efektu. Aha, no i warstwe z audio jakąś żeby miało się z czego generować. http://www.youtube.com/watch?v=zBnd6wdjA_s&feature=youtu.be
  11. Hmm... może zamiast dwóch części spróbuj wyrendereować z 5, 10 ? I później je zazębiać ? Co do milionów particli to znajdź kompromis kiedy jeszcze się opłaca renderować i jest w miarę kwadratowe... a później hmm, nie wiem
  12. particle, emiter box rozwalony w osi z, velocity na zero, particle typ na cludlet, duzy size, małe opacity, dodajesz kamerke i animujesz ją po osi z i masz chmurki... http://www.youtube.com/watch?v=5LDrhPosbtY&feature=youtu.be
  13. Ja bym tam zarzucił jakiś fractal noise, przeskalował,przemapował kolory, wykontrastował i evolution fractala.
  14. A coś konkretniej ? Włącz sobie wbudowane w AE motion blur, i na warstwe też oznacz jako motion blur. Ewentualnie plugin Real Smart Motion Blur. Chyba że chodzi o smuge wygenerowaną np przez particle ? Przykład jakiś daj.
  15. Zlookaj sobie to od kramera: http://www.videocopilot.net/tutorials/advanced_spin_fx/ Wygląda na zwyczajne audio spectrum potraktowane hmhm... czymś