Wizzardius

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Wizzardius

  • Ranga
    Nowy
  1. Witajcie. Mam model w Element 3D, i zwykły tekst w Afterze, ustawiony na 3D. Jest jakakolwiek opcja, żeby ta 2 różne środowiska 3D połączyć? Spójrzcie tutaj. Ten tekst w przestrzeni jest teoretycznie za modelem, calego tekstu po BIOMEDI nie powinno być widać. Jakieś rady?
  2. Witam. Dziwna sprawa jest. Odpalam nowy projekt, dodaje particular - wszystko ładnie działa. Odpalam znów nowy projekt, dodaje jakieś tło w 3d, kamere, pare napisów, pare klipów - mam fajną kompozycje. Czas dodać Particular - i bęc - nie da się. Jak dodaje na solida tą wtykę, to cały AE zaczyna mrugać, nie da się nic kliknąć, i brak odpowiedzi. Non stop. W trakcie tego, zużycie procesora 26%, i 2,2 GB ram z 4. (wiem, że mało...). Jakieś pomysły? Niezbędny w tym projekcie jest particular - ale NIE da się go dodać. Chyba, ze ustawie warstwe solida na niewidoczną, dodam particular. Wtedy sie dodaje. Moge wtedy włączyć w opcjach renderowanie "podgląd ruchu" i zmniejszyć liczbe cząstek, ale to nic nie daje. Włączam widoczność warstwy i beton. PROSZE, pomóżcie. AE CS6. PS. Dzieje się tak nawet jak ustawie ilośc cząsteczek na RÓWNE 1. PS. Nie moge też zawrzeć Particular w pre-kompozycji, bo wtedy 0 kontroli w kompozycji głównej. (Kurde teraz zauwazyłem, ze w projekcie jednym, dużo cieższym normalnie działa particular, moge sobie ich dodawać ile chce. A tutaj nie moge. Nie wiem kuźwa czego to wina) EDIT. Temat do zamkniecia, usunięcia. Okazało sie, ze włączony Camera Roll w Sure Target jakos koliduje z Particular.
  3. A jeszcze jedna kwestia. Fajnie idą iskry i dym razem ze światłem. Ale teraz musze zrobić tak, żeby ta trasa była od razu wyrysowana. Innymi słowy - chce zrobić palący się lont. Więc idą iskry i dym ze sznurka, ale nie ma sznurka. Jakiś pomysł jak wykonać "sznur" (który ma dokładnie taki kształt jak droga światła)?
  4. Ja bym powiedział, ze to wygląda jak Particular ;x
  5. Wszystko pięknie ładnie elegancko działa. DZIĘKUJE!
  6. Rzeczywiście. Dzięki I następna sprawa, od razu tutaj napisze, żeby forum nie zaśmiecać nowym tematem: Zielonym boxem zaznaczyłem warstwe NULl w 3D, któa porusza się po podłodze. Ma być źródłem dla emittera dla Particles. Problem polega na tym, że jak zlinkuje emitter do pozycji nulla (ktora jest zanimowana), to o ile null sie porusza dobrze, po podłodze, to emitter sie zachowuje jakby wgl wszystko było w 2d. Zatacza te same kształty, ale jakby na wprost MNIE(kamery), nie w przestrzeni. Wszysto śmiga dobrze, jak jako emitter dam światło, ale jak mam dać światło, jak wtedy cała podłoga sie ciemna robi, oświetlony tylko jest jeden punkt, a nie o to mi chodzi. Jakieś pomysły?
  7. Witajcie. Dostałem zdjęcie podłogi pod kątem prostym (rzut idealnie z góry). Podłoga ta ma być tłem dla całej kompozycji. Problem polega na tym, że jak operuje kamerą (warstwa podłogi zaznaczona 3D oczywiscie) to czasami kadr wychodzi poza krawędzie obrazka podłogi (który specjalnie powieliłem do rozdzielczości 3kx25k xd) I wiem, że to jest bez sensu, da sie pewnie coś zrobić, żeby powielało obrazek w nieskończoność - problem polega na tym, że NIE wiem jak to zrobić: Sami widzicie, jak kadr kamery wyjdzie poza czerwone linie - jest pustka - a przecież nie ustawie tego tła na Bóg wie jaką rozdzielczość bo mi JUŻ Pc nie wyrabia. Jakieś pomysły?
  8. Ciężki czy nie - udało mi się w końcu
  9. Witajcie. Znalazłem fajną paczke modeli od video copilot: http://www.videocopilot.net/blog/2016/05/free-star-wars-model-pack/ Są tam wersje robocików rig i no-rig. Oczywiście jeśli chcemy to wyanimować, to bierzemy rig, ALE Jedyna opcja zaanimowania tego to "Aux Channels" i ręczna manipulacja każdą częścią "ciała"? W przypadku animacji BB, trzeba by odpowiedni pochylić robocika, ogarnąć obracanie się dolnej części i jeszcze jakoś amortyzować te ruchy (żeby np jego zatrzymanie się było naturalne). Jest na to inny sposób, czy to jest jedyny? A jakby użyć expressions i troche ułatwić robote(znacząco), (typu np ruch glowy = ruch ciala = odpowiedni obrot ciala). I wystarczyłoby animować głowe ;d Choć jak oglądam np: To powątpiewam, czy przypadkiem nie kombinuje za bardzo, bo tutaj ruch BB wygląda bardzo fajnie o,O Oglądam właśnie tutoriale odnośnie animowania element 3d, ale ta czy siak czekam na wasze propozycje
  10. Witajcie. Temat jest prosty, skończyłem właśnie produkcje kawałka mocno inspirowanego uniwersum Star Wars. Chciałbym do tego dorobić jakieś video. Coś w stylu: Mógłbym zrobić zwyczajnie w świecie planete która jednocześnie by robiła za spectrum (audio react), ale mam ochote posiedzieć nad czymś ciekawszym. Kawałek jest w PODOBNYCH klimatach jak to co dałem wyżej. EDM, konkretniej big room house. Ma być smiesznie, ma być komediowo, kolorowo i intensywnie i mają być Gwiezdne Wojny Macie jakieś pomysły?
  11. Hej. Problem polega na tym, że mam projekt w AE, klikam "0" dla podglądu, i projekt ładuje sie/renderuje tylko w połowie/troche mniej. Wiecie może czym to może być spowodowane? Gdy przesune obszar renderowania, to dzieję sie tak samo. Renderuje się tylko jakieś 30 sekund +/- minuta...
  12. Nie musisz, już sobie poradziłem.
  13. Tak! Udało mi sie to obejrzec, mimo tego piekielnie wstrętnego języka. I materiał bardzo pomógł. Tylko teraz pytanie mam: Te dwie wartości: posterizeTime(10/1); Math.round(random(-1,7)); Za co odpowiadają? Tzn samo posterizeTime oraz Math.round ? EDIT. Już wiem, potestowałem. Tylko teraz pytanie. Jak dam w tekst np litere A, i dam wartości te podane np wyżej, to losuje mi tylko właśnie w literkach. A jak do tego zakresu dodać cyfry oraz znaki specjalne?
  14. Macie jakiś pomysł, jak przyśpieszyć/ maksymalnie zautomatyzować efekt, w którym na naszym filmie, mamy jakiś ciąg cyferek/literek zmieniających sie. (troche podobne jak w Matrixie, tylko nie mają SPADAĆ, tylko ciąglę się zmieniać pozostając w tym samym miejscu.) i ponad to, co jakiś czas z jakiejś części tego ciągu, ujawnia się jakiś napis. Tzn zmienaiją sie te liczby non stop, nagle układa się z z jakiejś części napis N4USV7 i zostaje on jakoś wyeksponowany. Jakieś pomysły?
  15. Chcę uzyskać efekt "bokeh" za pomoca pluginu Trapcode Particular, tak jak na filmie tu: http://www.youtube.com/watch?v=jy3l_uzWS6E Ale mam jeden dylemat. Chodzi o to, że nowe kółeczka co chwile się pojawiają, a ja chce miec już jakąś tam randomową ale STAŁĄ ich ilość która będzie się powoli przemieszczać po ekranie. Wiecie jak kontrolować to pojawianie sie kółek?