Fire

Użytkownicy
  • Zawartość

    113
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

40 Excellent

1 obserwujący

O Fire

  • Ranga
    Bywalec
  • Urodziny 28.09.1993

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Nie rozumiem... przecież jak klikniesz edytuj czy co tam jest w tym efekcie, to takie okienko Ci wyskoczy.
  2. Tak, tylko pamiętaj, że ty będziesz widział dobrze, ale inna osoba może widzieć te "wyblakłe" kolory. Raczej na to nic się nie poradzi.
  3. No dobrą dostałeś odpowiedź, daj minus przed wyrażeniem ;d lub weź cały expression w nawias i na końcu daj *-1
  4. http://aftereffects.pl/topic/9917-h264-traci-kontrast/
  5. Wciśnij ctrl+alt+m, przeniesie Cie do media encodera i tam użyj zwykłego H.264, nie QuickTime H.264. QuickTime potrafi sporo ważyć, taki trochę mało stratny kodek bym powiedział. Zwykły h.264(mp4) powinien sobie trochę bardziej pomagać i powtarzający się piksel brać z poprzedniej klatki, co powinno dać Ci mniejszą wagę. Czas renderu i tak będzie długi bo musi przelecieć przez każdą klatkę, ale waga powinna być dużo dużo mniejsza
  6. Jak naklejka na scianie? No to przeciez mocha perfect sobie radzi, mozna w niej zaznaczyc perspektywe (i wtedy kopiuje Ci także klatki kuczowe efektu corner pin) i wszystko siedzi jakby bylo przyklejone.. Skorzystaj z pierwszego lepszego tutka mocha na youtube i to bez problemow zrobisz.
  7. http://www36.zippyshare.com/v/sHJbYEXp/file.html Tak btw czemu nie użyjesz do takiej sceny zwyklego trackowania w ae albo trackowania planarnego (mocha ae) ?
  8. Zanimuj maske w ksztalcie prostokata tak, zeby byly widoczne krzyzyki, daj w pre compa, i w opcjach 3d camera tracker w advenced zaznacz detailed analysis (najlepiej jeszcze wyrzuc poczatek gdzie kamera idzie z podlogi bo to jest dosyc toporne chyba). Zadziałało na twoim przykladzie perfect, po prostu jest za malo informacji o przestrzeni 3d dla niego, a to co blisko kamery na dodatek psuje tracking (czyli szczegolnie ta lampa, i ten ruch do przodu i do tylu, w ktorym jest bardzo malo informacji).
  9. Cześć, [wiggle(x,x)[0],wiggle(x,x)[1]] pod x podstaw jakie chcesz wartości, oczywiście jak są trzy wymiary to będzie to wyglądać tak: [wiggle(x,x)[0],wiggle(x,x)[1],wiggle(x,x)[2]], jak jakaś wartość ma się nie ruszać to zamiast wiggle daj value. Pozdrawiam
  10. Prosta odpowiedź to system cząsteczkowy. Możesz bawić się particlami w ae, czy pluginem particular + wykorzystywać wbudowane efekty typu fractal noise, lub wykorzystywać jakieś gotowe materiały video (np. https://www.videocopilot.net/products/shockwave/) i je łączyć, wkomponować w scenę jak chcesz. No ale jak chciałbyś mieć pełną kontrole nad wszystkim to już wtedy byś musiał się przenieść do systemów cząsteczkowych w 3D : ) typu fumefx, thinking particles, krakatoa, houdini itp. No ale na to potrzeba duuużo więcej czasu by to ogarniać, jak nie masz żadnego doświadczenie w 3d to radze zostać przy ae, no chyba że jesteś zaparty i masz sporo czasu : D Pozdro
  11. Przy grach możesz mieć kłopoty, proponuje wymaskować wszystkie elementy HUD'a, to co jest blisko kamery, nawet rękę z bronią. Zrobić z tego pre-compa i na to nałożyć 3d camera tracker, i dodatkowo w Advenced możesz zaznaczyć "Detailed Analysis".
  12. W widoku z kamery nie widzisz kamery bo przez nią "patrzysz", przecież to chyba logiczne ;P Przełącz się na inny widok, tam gdzie masz napisane "Active Camera", kliknij i włącz np Top, Front czy co innego potrzebujesz, tam będziesz widział ikonkę kamery. Ewentualnie stwórz nulla 3D i podparentuj kamerę do nulla, co zalecam : )
  13. Nie potrzeba photoshopa, w ae tez jest pędzelek.
  14. Jeżeli przyspieszasz realny footage, np. poprzez Time Remapping to możesz użyć efektu "Pixel Motion Blur", tylko ten efekt potrafi długo się liczyć, i nałóż go tylko na moment "przyspieszenia". Przy animacji np skali/pozycji możesz spróbować włączyć po prostu motion blura, lub zaanimować np. efekt CC Radial Blur.