BartlomiejOtlowski

Użytkownicy
  • Zawartość

    98
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

O BartlomiejOtlowski

  • Ranga
    Nowicjusz

Contact Methods

  • Website URL
    http://bartlomiejotlowski.com

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wroclaw
  • Zainteresowania
    Motion design, expressions
  • Profil Facebook
    https://www.facebook.com/BartlomiejOtlowski

Ostatnio na profilu byli

2316 wyświetleń profilu
  1. Shape Layer + Stroke. Zmieniasz tylko wielkość okręgu w ustawieniach Shape Layera, bez dotykania skali.
  2. Moja nowa animacja nawiązująca do motywu chaosu. Grafiki inspirowane pracami Leonarda da Vinci.
  3. Link nie działa.
  4. Animacja skali, animacji przeźroczystości + Radial Blur
  5. Napisałem kolejny skrypt do Aftera. Tym razem skrypt przeznaczony głównie dla osób robiących konformy i prewki. Dodawaliście kiedyś ręcznie nazwy ujęć w waszym montażu? Teraz już nie trzeba będzie tego robić. Nie trzeba też przestawiać kluczy lub warstw tekstowych jeśli zmieni się montaż. shotName automatycznie wyświetla nazwę warstwy, na której znajduje się w danej chwili indykator czasu. Skrypt wykrywa początki i końce warstw. Mając kompozycję podzieloną na warstwy shotName będzie w stanie sam rozpoznać a następnie wyświetlić nazwę warstwy w oknie podglądu. Nazwy mogą być brane z kompozycji (Layer Name) lub z okna Project (Source Name). Skrypt posiada również funkcję dodawania timecodu i numeru klatek. shotName jest dostępny pod tym linkiem: https://videohive.net/item/shotname/18998052
  6. Brightness na maxa, a później Tint lub Black&White. Co do gazety, to albo drukujesz stronę z klatką z ujęcia i kręcisz kolejne ujęcie lub robisz tracking i wklejasz w gazete.
  7. Card wipe transition
  8. http://www.videocopilot.net/basic/
  9. W oknie Project kliknij prawym na klipie > Interpret Footage > Main i zobacz ustawienia Alphy.
  10. Puppet Tool działa na konkretnych pikselach w kompozycji. Włączając "collapse transformations" uaktywnia się Puppet Tool. Przesuwając kompozycje przesuwasz pikesle, na które ten efekt oddziaływuje. Stąd brzydkie rzeczy na ekranie. Wyjściem jest robienie wszystkiego w większej rozdzielczości. W precompie ustawiasz elementy na np. 200%, odpalasz słoneczkiem interpretowanie pliku jako krzywych, dodajesz puppet toola. Następnie w głównej kompozycji nie włączasz collapse transformations, tylko sklalujesz do 50% prekompozycje i na niej robisz animacje rotacji/pozycji.
  11. Niestety tak się nie używa tego efektu. https://forums.adobe.com/thread/1311448 https://helpx.adobe.com/after-effects/using/animating-puppet-tools.html
  12. To są płatne efekty. https://www.redgiant.com/products/trapcode-particular/ https://www.videocopilot.net/products/opticalflares/ http://revisionfx.com/products/rsmb/ https://www.videocopilot.net/products/twitch/ https://www.genarts.com/shop
  13. Użyj Shape layera, który w parametrze Stroke nie ma ograniczeń. Przycinasz ścieżkę dodając do niego Trim Paths.
  14. Wstaw minus "-" przed expressionem.