BartlomiejOtlowski

Użytkownicy
  • Zawartość

    97
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

O BartlomiejOtlowski

  • Ranga
    Nowicjusz

Contact Methods

  • Website URL
    http://bartlomiejotlowski.com

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wroclaw
  • Zainteresowania
    Motion design, expressions
  • Profil Facebook
    https://www.facebook.com/BartlomiejOtlowski

Ostatnio na profilu byli

1710 wyświetleń profilu
  1. Moja nowa animacja nawiązująca do motywu chaosu. Grafiki inspirowane pracami Leonarda da Vinci.
  2. Link nie działa.
  3. Animacja skali, animacji przeźroczystości + Radial Blur
  4. Napisałem kolejny skrypt do Aftera. Tym razem skrypt przeznaczony głównie dla osób robiących konformy i prewki. Dodawaliście kiedyś ręcznie nazwy ujęć w waszym montażu? Teraz już nie trzeba będzie tego robić. Nie trzeba też przestawiać kluczy lub warstw tekstowych jeśli zmieni się montaż. shotName automatycznie wyświetla nazwę warstwy, na której znajduje się w danej chwili indykator czasu. Skrypt wykrywa początki i końce warstw. Mając kompozycję podzieloną na warstwy shotName będzie w stanie sam rozpoznać a następnie wyświetlić nazwę warstwy w oknie podglądu. Nazwy mogą być brane z kompozycji (Layer Name) lub z okna Project (Source Name). Skrypt posiada również funkcję dodawania timecodu i numeru klatek. shotName jest dostępny pod tym linkiem: https://videohive.net/item/shotname/18998052
  5. Brightness na maxa, a później Tint lub Black&White. Co do gazety, to albo drukujesz stronę z klatką z ujęcia i kręcisz kolejne ujęcie lub robisz tracking i wklejasz w gazete.
  6. Card wipe transition
  7. http://www.videocopilot.net/basic/
  8. W oknie Project kliknij prawym na klipie > Interpret Footage > Main i zobacz ustawienia Alphy.
  9. Puppet Tool działa na konkretnych pikselach w kompozycji. Włączając "collapse transformations" uaktywnia się Puppet Tool. Przesuwając kompozycje przesuwasz pikesle, na które ten efekt oddziaływuje. Stąd brzydkie rzeczy na ekranie. Wyjściem jest robienie wszystkiego w większej rozdzielczości. W precompie ustawiasz elementy na np. 200%, odpalasz słoneczkiem interpretowanie pliku jako krzywych, dodajesz puppet toola. Następnie w głównej kompozycji nie włączasz collapse transformations, tylko sklalujesz do 50% prekompozycje i na niej robisz animacje rotacji/pozycji.
  10. Niestety tak się nie używa tego efektu. https://forums.adobe.com/thread/1311448 https://helpx.adobe.com/after-effects/using/animating-puppet-tools.html
  11. To są płatne efekty. https://www.redgiant.com/products/trapcode-particular/ https://www.videocopilot.net/products/opticalflares/ http://revisionfx.com/products/rsmb/ https://www.videocopilot.net/products/twitch/ https://www.genarts.com/shop
  12. Użyj Shape layera, który w parametrze Stroke nie ma ograniczeń. Przycinasz ścieżkę dodając do niego Trim Paths.
  13. Wstaw minus "-" przed expressionem.
  14. Zrób dwie maski. Pół serca lewego i prawego. W efekcie Stroke ustaw "All Masks" i wyłącz Stroke Sequentially.