Shinpu

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

1 obserwujący

O Shinpu

  • Ranga
    Nowy

Contact Methods

  • Website URL
    www.krystiankulasek.com

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    animacja, motion design, VFX

Ostatnio na profilu byli

818 wyświetleń profilu
  1. Spróbuj wpisać tego typu ekspresję do wartości np Position: loopOut(type = "continue")
  2. Temporal Interpolation dla pierwszej klatki musi być ustawiony na Linear, a drugiej klatki na Bezier. A więc musisz zaznaczyć drugą klatkę kluczową i ustawić jej Easy Ease In. Zrobisz to za pomocą skrótu klawiaturowego Shift + F9. W graph edytorze możesz pobawić się tą krzywą, aby była jeszcze bardziej łagodna. Pierwszą klatkę pozostawiasz bez zmian, bo AE domyślnie wszystkie nowe klatki kluczowe ustawia na Linear, chyba że ustawisz sobie inaczej w opcjach.
  3. Jest to efekt o nazwie "glitch". Mógł zostać wykonany ręcznie w AE za pomocą m.in. Fractal Noise i Dispalcement Map lub mógł zostać wykorzystany "glitch stock footage". Lekką aberrację chromatyczną również widać.
  4. Mój błąd. Nie chodziło o przycisk Constrain Proportions, ale o Collapse Transformation. Zaznaczyłem ten przycisk czerwoną strzałką na poniższym screenie.
  5. Stwórz nową kompozycje np o wymiarach 500 x 500. Włącz Grid i opcje Snap to Grid (zakładka View). Stwórz 9 kółek za pomocą shape layerów. Poustawiaj je zeby były równo i stwórz z tej kompozycji nowa kompozyje. Zmien rozdzieloczosc nowej kompozycji na większą. Dodaj kamerę. Włącz 3D dla tej zagnieżdżonej kompozycji z kółkami, a następnie zduplikuj ją i rotuj kolejne kompozycje aż stworzysz sześcian Korzystaj z narzędzia Unified Camera Tool, aby obracać kamerą, żeby widzieć kostkę z każdej perspektywy. Jak już wyjdzie Ci sześcian, zaznacz wszystkie kompozycje i stwórz z nich nową kompozycje, którą możesz nazwać "Sześcian". Dla tej nowej kompozycji musisz zaznaczyć pole Constrain Proportions.
  6. Aby miec takie napisy jak na samym początku musisz miec je na biało, a tło na czarno (w jednej kompozycji), zeby skorzystac z opcji TrackMatte - Luma Matte. Następnie kompozycje z napisami musisz miec ustawioną powyżej filmu w stosie warstw. Dla filmu ustawiasz opcje Luma Matte. Mam nadzieje ze jasno objasnilem.
  7. Ja bym oczywiście sprobowal ze swiatlem typu Spotlight. W drugiej kolejności sprobowalbym Gradient Ramp z typem Radial Ramp, a nastepnie opcje Track Matte na footage (Luma Matte). Dodaj Glow na warstwe z Gradient Ramp (zmniejsz Glow Threshold, zwiększ Glow Radius, Glow Intensity możesz zwiększyc). Ruszaj Start of Ramp. Coś w ten sposób bym sie bawil
  8. Spróbuj skorzystać z opcji Track Matte
  9. Rozpocząłbym zrobienie efektu tych fal od pluginu Radio Waves i dodałbm Displacement Map.
  10. W takich sytuacjach wykorzystuje sie kontrast, czyli tak jakby kanal luminance. Mozna to wykonac na kilka sposobow. Tak na szybko to proponuje zduplikowac footage, wrzucic na niego efekt Threshold (na ten duplikat) i pobawic sie suwakiem, aby wydobyc elementy o najwiekszym kontrascie, a nastepnie skorzystac z Track Matte (Luma Matte) na footage ponizej (tego duplikatu) Potem dodaj tekst na sam dol w stosie warstw.
  11. A spróbuj zaimportować film jako sekwencje obrazków. Może to pomoże.
  12. Napisz do mnie na pw. Może będę mógł Ci pomóc.
  13. Spróbuj również dodac noise lub fast blur. Mam nadzieję że pomoże.
  14. Tu masz tutorial jak zrobić coś podobnego: http://www.videocopilot.net/tutorials/smoke_trails/