Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
quosik

[pojedynczy efekt] tunel travel

9 postów w tym temacie

dobre:) Fajnie obracasz flarę w kierunku gdzie skręca tunel. A na nim textura cegłówek?

ja bym dał blura na ściany te blizej kamery.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto tekstura tunelu, raczej daleko jej do cegłówki :).

94923752.th.jpg

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajny tunel.

Usunął bym tego flare. Ten z Ae jest bardzo słaby.

Dodatkowy na zakrętach kamera przeskakuje za ostro. Przydały by się bardziej gładkie przejścia.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo oryginalny pomysł z tym tunelem przypomina mi tunel ktory jest w filmie avatar ;p

PS: spróbuje zrobić, ciekawe jaki mi wyjdzie xD

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest ok

-

particle wyplowane z flary nie pasuja dynamika do ruchu wewnatrz tunelu tzn. opadaja sobie podczas gdy kamera pedzi

mysle ze flara i particle sa zbedne no moze jakbys dal je glebiej w tunel tak aby bylo wrazenie ze je sledzimy

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ładnie, ładnie...

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy widzicie datę pierwszego posta i ostatnie logowanie autora :wink:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0