Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
flamin

Istnieje karta video wraz z kartą dźwięku?

1 post w tym temacie

Na dodatek że jestem zielony w temacie, to jeszcze zapragnąłem zakupić coś co przyda się do dwóch rzeczy. Mianowicie chodzi o interfejs do połączenia mikrofonu z komputerem w celu przesłania i nagrywania dźwięku ( wokalu ), i chciałbym też aby ta sama karta dźwięku mogła służyć też do podłączenia kamery z tym samym laptopem w celu przesłania obrazu. Nie wiem czy jest to możliwe?

Chodzi mi o domowe kamery ale też pół profesjonalne ( ewentualnie profesjonalne ) którymi nagrywa się np. programy dokumentalne.

Karta taka zapewne musi mieć jakieś wejścia na wideo, ale naczytałem się że różne są sposby na podłączenie kamery do komputera. Sam już nie wiem a może w ogóle nie trzeba karty wideo?

Przeczytałem że;

Zasadniczo istnieje pięć typów systemów do przechwytywania wideo:

- analogowy M-JPEG,

- analogowy MPEG,

- DV,

- kombinacja analogowy i DV,

- reszta- używających firmowych kodeków takich jak Indeo i część ultra-high-endowych.

Problem polega na tym że dopiero jestem w trakcie douczania się na powyższy temat a już chciałbym w praktyce działać z moimi setkami nagranymi kasetami na mojej przestarzałej kamerce sony dcr-pc 350e,

http://www.sony.pl/product/sdh-minidv/dcr-pc350e

i na jeszcze starszych kamerach tych z większymi kasetkami.

Dopiero potem gdy będę miał więcej czasu, zakupię kamerę już pretensjonalniejszą.

Dla ułatwienia podam stronę gdzie znalazłem powyższy artykuł, może łatwiej będzie komu pomóc mi z wyborem poszukiwanej przez mnie karty?

http://www.marekt10.republika.pl/index_ ... _wideo.htm

A może potrzebny jest tylko zakupić jakiś lepszy program? Podejrzewam ze to i to, ale prosiłbym o proste rady co powinienem zakupić?

Dziękuję.

0

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się