Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
batyskaf

Sprzęt pod Aftera do 3000 zł

4 posty w tym temacie

Witam,

jako, że się zupełnie przestałem orientować w tym co jest na rynku i nie znam się na szczegółach i zasadach działania sprzętu, proszę o pomoc. W After Effects najbardziej irytującą sprawą jest czekanie na rendering i niemożność sprawdzenia efektów skomplikowanych animacji w trybie rzeczywistym, więc najistotniejsze jest optymalne działanie w tym aspekcie.

Jakie podzespoły komputera radzicie mi kupić do ceny 3000 zł. Domyślam się, że bardzo istotną sprawą jest również szybki dysk. Będę wdzięczny za pomoc w zestawieniu konfiguracji sprzętowej. (Chodzi mi oczywiście tylko o podzespoły).

0

Witam,

jako, że się zupełnie przestałem orientować w tym co jest na rynku i nie znam się na szczegółach i zasadach działania sprzętu, proszę o pomoc. W After Effects najbardziej irytującą sprawą jest czekanie na rendering i niemożność sprawdzenia efektów skomplikowanych animacji w trybie rzeczywistym, więc najistotniejsze jest optymalne działanie w tym aspekcie.

Jakie podzespoły komputera radzicie mi kupić do ceny 3000 zł. Domyślam się, że bardzo istotną sprawą jest również szybki dysk. Będę wdzięczny za pomoc w zestawieniu konfiguracji sprzętowej. (Chodzi mi oczywiście tylko o podzespoły).

Mówiąc krótko i zwięźle: 

- AE nie jest programem do odtwarzania materiałów na żywo dlatego też nie spodziewaj się że zbudujesz taką jednostkę która będzie w stanie odtworzyć jakąkolwiek kompozycję (nawet najbardziej skomplikowaną) płynnie i szybko. 

- optymalizacja sprzętu to jedno, ale pracując z AE musisz się przede wszystkim nauczyć optymalizować swoje projekty i nie dawać komputerowi więcej pracy niż potrzebujesz do stworzenia swojego projektu

- za 3000 nie zbudujesz jednostki którą można by uznać za demona prędkości w pracy z AE i takiej jednostki która "łyknie" wszystko i zrobi to sprawnie. Aby móc mówić o takiej wydajności raczej nalezy myśleż o czymś w granicach 10K.